neljapäev, 16. juuli 2015

HAWAII: Kodu ja töö

Kuu aega olen juba tööl käinud ja jõuan nüüd lõpuks postituseni ka :D. Töötan Il Lupino Trattoria & Wine Bar’is. See asub ookeani ääres, Royal Hawaiian Centre’s ja on tegelikult fancypancy restoran, vaatamata sellele, et 99,9% külastajatest käivad rannariietes, T-särkides ja muidu lohakalt. Alustasin tööd hostessina ning tööriietuses on kohustuslikud kontsakingad ning (must) kleit/muu viisakas asjandus. Esimesed 3 nädalat tegin ka floateri tööd, mis tähendab, et seadsin valmis laudu pärast seda, kui külastajad lahkusid ning kontrollisin, et stationites oleks vajalikud nõud-kahvlid olemas jms, aga sellest nädalast olen tööl ainult hostessina, sest nagu välja tuleb, teen ma head tööd ja manager tahab mind iga õhtu hostessina tööle :). Pole paha. Hostessina töötan tavaliselt 5pm-closing ehk olenevalt päevast 10:30 või 11:30ni. Floaterina töötasin 8am-4pm, aga nüüd pole mul enam õnneks vara ärkamist ja võin iga hommik rannas või šoppamas või kus iganes käia.
Esimene päev-paar tööl olid üüüüliiirasked, sest mu kontsad olid killerid ja üldse oli väga overwhelming olla, aga nüüd on täiesti lebo. Meie töökollektiiv on niiii tore, et pole võimalik. Meil on megapalju eestlasi tööl – kõik 5 hostessi on eestlased, kõik 3 floaterit on eestlased, 1 am server ja 1 manager. Kokku on eestlasi ligi 20% rahvast, nii et pool ajast saab eesti keelega hakkama. Lisaks on kõik kohalikud nii toredad ja hämmastavalt tähelepanelikud, eriti kutid, kellest vähemalt üks teeb korra päevas komplimente stiilis „You girls look dashing today“ või annavad meile menüüsid tagasi sõnadega „Thank you, beautiful“, nii et tööl ei pea isegi naeratust teesklema, vaid saabki siiralt rõõmsana ringi käia.



Tööriietus floaterina
Elamise kohapealt, oleme ühes korteris viiekesti, mida on eestlaste puhul keskmisest vähem. Samas peab mainima, et meie korter on nii väike, et me reaalselt mahumegi kõik ära üks madrats+ruum kohvrile. Ei kurda, pole siiani isiklikust ruumist puudust tundnud ning ainus probleem on 1 peegel 5 peale.. :D Õnneks alustame enamasti tööd eri aegadel või vähemalt 1-tunnise vahega, nii et elab ära. Tüdrukud on ka väga toredad, ma ei kujuta ette, et ma oleks ühegi teise eestlaste grupiga nii hästi läbi saanud kui nendega. Ilmselt olen juba erapoolik, aga päris hämmastav, et ainult naiste korter pole totaalne bitchland.
Õhtusöök kahele.
"Oreo McFlurry ei lähe jäätisena arvesse. UPDATE: Ostis küll :'D"
Vedelema jäetud floatillasid oleme öösel koju vedanud juba 3.
Vaba ruumi sõna otseses mõttes pole. Hea, et keegi veel rõdule kolima ei pea.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar