teisipäev, 4. august 2015

HAWAII: Lanikai Pillbox Hike

Juba ammuilma tagasi käisime Maribeliga Lanikai Pillbox Hikel ja Lanikai Beachil. Imekspandavalt said nii Lanikai rannast kui matkast mu senised lemmikud.
Otsisime raja algust Google Mapsi abiga ning, nagu ikka, andis Google väga huvitava raja (stiilis "swim across the Atlantic Ocean"). Nagu hiljem välja tuli, alustasime matka raja lõpust, kuhu maani 99.9% inimestest välja ei kõnni, aga kust avanevad suuuuuurepärased vaated, miljon korda paremad kui pillboxide juurest. Lisaks sellele jõudsime teisipidi matkates välja kohe Lanikai ranna äärde, nii et ei pidanud isegi pikalt läbi elurajoonide kõndima.
Matka alguses suutis giid (lugeda: mina) raja valikul mööda panna - rada läks kaheks ja loogiline tundus valida see, mis suundus otsemini raja tegelikku algusesse. Kümme minutit hiljem kõndisime Maribeliga rohtukasvanud mäeküljel, jalad igal sammul põlvili läbi taimestiku vajumas ja ise täielikes naerukrampides, et suutsime taaskord omadega täiesti mööda panna. Oh well, 15 minutit läbi võsa sumpamist ning jõudsime välja õigele rajale. Mitte küll sinna kanti, kuhu algul plaanisime, aga kõik läkski perfektselt. Meant to be ja blah blah blah. Rada ise oli väga lihtne, ainult natuke 15-30 kraadi all tõusva maa peal kõndimist ja juba olime paradiisis väljas.

Suhteliselt raja alguses kohtasime ühte kohalikku kutti, kellelt saimegi teada, et olime iseendite geograafilise positsioneerimisega nats mööda pannud. Ta oli vist tulnud üles, et vaadet ja vaikust nautida, aga me rikkusime selle itsitamise ja kilkamisega ära. Uuuuuups.

Harju keskmine lõõgastumiskoht
Lõpuks jõudsime raja algusesse välja
Lanikai rand oli veel mõni nädal tagasi jumala inimtühi (OK, võib-olla sattus hea päev ka), aga pärast seda, kui see rand valiti üheks ilusaimaks rannaks maailmas või muud fancypancyt, oli see nüüd viimane kord korralikult rahvast täis. Randa sai täiesti lambisest kohast, läksid kahe maja vahelt läbi ja seal oli trepp, mis lõppes meetri kaugusel helesinisest veest. Vesi oli täiesti kristallselge, meresinine (:D, tõesti sõna otseses mõttes selline, mida kutsutakse aqua blue) ja vahelduseks ka suuremate laineteta. Perfektne oleks seal ranna ääres elada, ei taha mõeldagi sellele.

Nummid majad olid seal rajoonis ka, ülilahedate detailide, katuste, postkastide jm-ga
Auto komplekside kompenseerimiseks

Siin sõidetakse palju ringi imelike paatidega, millel on mingi veetoe taoline asjandus ainult ühel küljel
Tagasi sõites käisime läbi ühest kohvikust, kus müüdi peamiselt Shaved Ice'i, mis on siin väga populaarne (aka turistikas). Proovisin sugar free siirupeid lootuses saada midagi naturaalsemat ja/või hapumat, aga asjata lootus - sugar free tähendas lihtsalt artifically flavored. Jälle üks õppetund - kui tahad siin midagi, mis pole üle soolatud/suhkrustatud/maitsestatud, ära söö! :D